İş

Kazanç çağrısı: MercadoLibre, Meksika ve Brezilya’daki Büyümenin Desteklediği 2023’ün 3. Çeyreğinde Güçlü Sonuçlar Açıkladı

Latin Amerika’nın lider e-ticaret platformu MercadoLibre, CFO Martin de los Santos’un açıkladığı üzere 2023’ün üçüncü çeyreği için güçlü sonuçlar bildirdi. Şirket, toplam gelirine en fazla katkıyı sağlayan Meksika ve Brezilya’da önemli gelir artışı kaydetti. Ticaret işi, lojistik ve teslimattaki gelişmelerin etkisiyle hızla büyüdü. Fintech kolu Mercado Pago da büyüme gördü ve kullanıcı katılımını artırdı. Şirket 1 milyondan fazla kredi kartı çıkardı ve ilk kez 1 milyar doları aşan satışlara imza attı.

Kazanç çağrısından elde edilen önemli çıkarımlar şunları içeriyor:

  • MercadoLibre, FAVÖK marjını önceki çeyrekteki %16’dan %18’e çıkararak karlılığının arttığını gösterdi. – Şirketin ticari iş kolu, lojistik ve teslimattaki iyileştirmeler sayesinde Brüt Ürün Hacmi (GMV) ve satılan ürünlerde hızlı bir büyüme kaydetti. – Şirketin fintech kolu Mercado Pago, platform dışı Toplam Ödeme Hacmi (TPV) ve kullanıcı etkileşiminde büyüme gördü.- Şirket, 1 milyondan fazla kredi kartı çıkardı ve ilk kez 1 milyar dolarlık satışı aştı.- MercadoLibre, Gönderim avantajları, birinci sınıf içerik ve çeşitli yayın hizmetlerine erişim sunan bir sadakat programı olan MELI Lansman Yapıldı Mas.- Şirket, sipariş karşılama penetrasyonunda %6 artışla lojistiğe, küçük ülkelerde ürün geliştirme, markalaşma ve genişlemeye yatırım yapıyor Şili ve Kolombiya gibi.- Reklam işi üst üste altıncı çeyrekte gelir açısından %70’in üzerinde büyüme gösterdi ve ürün reklamları büyümenin ana itici gücü oldu.

MercadoLibre inovasyona, yatırıma ve uzun vadeli beklentilere odaklanmaya devam ediyor. Şirket, halihazırda yeterince temsil edilmeyen bölgelerde aktif olarak pazar payı kazanmaya çalışıyor ve tedarik merkezlerinden uzak bölgelerden gelen talebin arttığını görüyor. MELI Delivery Day hizmeti yavaş yavaş ilgi görmeye başladı. Şirket, dolandırıcılığın önlenmesi ve kredi puanlamada yapay zekayı kullanıyor ve bu da sonuçları tahmin etme ve verimliliği artırma konusunda başarılı oluyor.

Şirket ayrıca fintech teklifinin önemli bir modülü olarak görülen mağaza içi satış noktası (POS) işini de tartıştı. MercadoLibre bu analizi karlı bir şekilde sunabildi ve daha büyük satıcıları çekmek için değişiklikler yaparak daha yüksek etkinleştirme oranlarına ve cihaz başına daha yüksek toplam ödeme hacmine yol açtı. POS işi, MercadoLibre’nin çevrimiçi satış platformuyla sinerji yaratır ve satıcılara ek bankacılık ürünlerinin çapraz satışına olanak tanır.

MELI Mas abonelik planları açısından abone sayılarını paylaşmak için henüz çok erken olsa da şirket programdan heyecan duyuyor. Yöneticiler ayrıca Meksika ve Brezilya’daki sınır ötesi pazarı da değerlendirerek, pazara giren yeni firmalarla rekabet etmeye devam ettiklerini ve rekabet avantajlarından emin olduklarını belirtti. Sınır ötesi ticaret yeteneklerini geliştirmek için yatırım yapıyorlar ve Meksika, Şili ve Kolombiya’da olduğu gibi Brezilya’da da sınır ötesi rekabet etmek istiyorlar.

Son olarak 1P işinden bahsederek bu alanda giderek ivme kazandıklarını belirttiler ancak geleceğe dair vizyonları hakkında daha fazla detay vermediler. Ayrıca kredi kalitesindeki erken temerrütlerde hafif bir artış olduğunu belirttiler ancak bu artışın belirli nedenlerini belirtmediler.

Bu makale yapay zeka desteğiyle oluşturulmuş, tercüme edilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şartlar ve Koşullarımıza bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort