TikTok’tan YouTube’un başını belaya sokacak özellik!
Sosyal medya platformu TikTok artık kullanıcıların yatay fotoğraf çekmesini istiyor ve teşvik ediyor. Bu görüntüler de daha uzun olacak. Yatay görseller, TikTok ile yaygınlaşan dikey görsellerin tam tersidir.
Öte yandan TikTok’un YouTube’a dönüşümü bir süredir yaşanıyor. Donanımhaber’e göre platform, 30 dakikalık uzunluktaki videoları test ediyor ve bu, video uzunluklarının 15 dakikaya çıkarılmasından sadece birkaç ay sonra gerçekleşti. Uzun görseller aynı zamanda reklamların yerleştirilmesi için de uygun bir ortam oluşturur.
TikTok ayrıca geçtiğimiz aylarda “TikTok Shop” özelliğini de kullanıma sunmuştu. Artık TikTok Shop görseller üzerinde otomatik olarak çalışacak ve görsellerdeki nesnelerle platform üzerinden iletişime geçilecek. Tüm bunlarla birlikte TikTok’un YouTube ile rekabeti daha da artacak.
YATAY GÖRÜNTÜLER DAHA FAZLA TAVSİYE EDİLECEKTİR
TikTok ayrıca içerik oluşturucular için “Video Görüntüleme Güçlendirici” adlı bir özelliği de başlattı.
Bu özellik, yatay konumda en az 1 dakika uzunluğunda görseller önererek görüntüleme sayısını artırır.
Üç aydan uzun süredir platforma kayıtlı olan içerik oluşturucular, reklam yapmadıkları ve siyasetle herhangi bir bağları olmadığı sürece görsellerinin izlenme sayısını bu şekilde artırabilecek.